Professionals >

Goretti Codina

Des de ben petita tenia clar que de gran voldria tractar amb nens. Estava en dubte si seria pel camp de la salut o el de l’educació. Els camins van anar seguint i aquí estic, bàsicament amb el de la salut, però també amb l’educació, perquè exactament què és educació sense salut? O salut sense educació? I no val deixar de banda el joc, una de les ocupacions més importants pel nen i el seu desenvolupament a tots nivells i que, a vegades, donem per suposat que és una habilitat coberta i superada. Els terapeutes ocupacionals ens centrem en les ocupacions i en el cas dels nens són tres i clares, escola, autocura i joc. No ens podem oblidar mai, també, de la part emocional (que ens segueix a tots des de principi a fi).   Personalment, només dir que l’alegria i la gratificació que em comporta treballar diàriament i intensivament amb nens, crec que no la trobaria amb cap altre treball, i que per moltes dificultats que puguin tenir sempre hi ha alguna sortida brillant i innocent que em motiva per continuar sent nena i no parar mai de jugar. Perquè els adults ja no podem jugar oi?

Terapeuta Ocupacional diplomada a la Universitat de Vic. Promoció 2011
.
Especialitzada en pediatria i en el model d’Integració Sensorial per la universitat del Sud de California.

Formada en el concepte d’estimulació basal i Affolter per la Unitat d’Estimulació Neurològica de Barcelona.

Naturopata formada per l’escola Foratman i especialista en medicina natural.

Postgrau en Hipoterapia i Equitació Terapèutica,  UDG (Universitat de Girona).

Curs de Neurodesenvolupament des de l’associació APTOC
.
Curs de “Introducción al Modelo DIR/Floortime TM” Vitoria-Gasteiz.

Formació bàsica en TMR i reflexes primitius.
Curs “Introducción al concepto Bobath. “Aplicación en población infantil”